Наш герб

 

 Фотогалерея

О сайте

Этот сайт создан с помощью программы "Мини-Сайт".
ООО "Корс-Софт" - программы для бизнеса. www.kors-soft.ru

У гімназії працює психологічна служба, у складі:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лазаренко Зоряна Мар’янівна.

соціальний педагог 

 

 

 

 

Мета: психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників.

 

Основні види діяльності:

- діагностика (виявлення індивідуальних особливостей розвитку учнів, вчителів, з метою надання їм можливості краще пізнати свою особистість, а також з метою попередження виникнення негативних проявів поведінки у гімназії, родині, близькому оточенні)

- консультування (надання психологічної допомоги  і підтримки всім учасникам освітньо-виховного процесу у разі виникнення проблемних питань різного характеру)

- корекційно-розвивальна робота (розробка і проведення тренінгових занять для учнів, спрямованих на розвиток пізнавальних процесів, адекватної самооцінки, креативності, на формування навичок саморегуляції та ефективного спілкування, а також з метою усунення негативних проявів поведінки учнів групи ризику)

- просвіта (підвищення загальної психологічної компетентності – через проведення лекцій, виховних годин для учнів, проведення педагогічних семінарів для вчителів та через виступи на батьківських зборах)

- профілактика (попередження негативних явищ в учнівському середовищі шляхом проведення лекцій, бесід та залучення представників різних громадських організацій, діяльність яких полягає у орієнтації молоді на здорових спосіб життя)

 

 

 

Поради батькам гімназистів 1-их (5) класів

 

1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із (виховником) класним керівником, практичним психологом.

2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це (виховника) класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

3. Цікавтеся гімназійними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до (виховника) класного керівника, практичного  психолога.

6. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку.

7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

8. Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: «Як пройшов твій день у гімназії?». Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про гімназію. Запам'ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про гімназію.

Не пов'язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.

9. Ваша дитина має оцінювати свою гарну успішність як нагороду, а неуспішність - як покарання. Якщо у дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість. Висловлюйте заклопотаність, якщо у дитини не все добре у гімназії. Постарайтеся наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень вони можуть привести до емоційних проблем.

10. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас з питаннями, пов'язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у гімназії.

11. З'ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв'язок між його інтересами і предметами, що вивчаються в гімназії. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в гімназії, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.

12. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в гімназії.

 

Підготувала

практичний психолог

І.Іващишин

 

 

Що таке дружба?

    З метою сприяння кращому пізнанню учнів один одного і створенню позитивної атмосфери в класному колективі  в жовтні 2013 р. психологічною службою гімназії було проведено заняття «Дружба і дружні відносини між людьми» для учнів 5 класів.  У запропонованих вправах діти мали можливість “приміряти” різні ролі, відпрацювати  практичні навички ефективної спільної взаємодії. На даному занятті були використані наступні вправи: «Розкажи про себе», «Серце класу», діти спільно розробляли пам’ятку: «Якими якостями повинен володіти справжній друг», що дало змогу  побачити творчий потенціал дітей,виявити порушення  у взаємодії та взаємостосунках між учнями, які згодом можуть призвести до проблем у класі.

 

 

 

Події

08/11/2017

В с. Медуха Галицького району Івано-Франківської обл. відбулись урочистості з нагоди 130-ї річниці  від дня народження Державного секретаря уряду ЗУНР, полковника УГА, першого міністра Збройних сил ЗУНР Дмитра Вітовського.

02/03/2017

В Музеї етнографії та художнього промислу Інституту народознавства НАН України вчителі Ірина Нисевич , Катерина Колич провели урок з українознавства на тему: «Декоративно-ужиткове мистецтво – найбагатша скарбниця України» для гімназистів 4(8)-Б,В класів.

02/03/2017

До гімназистів 1(5)-х класів на урок «Основи здоров'я» завітали   студенти Львівського медуніверситету, майбутні стоматологи.

27/02/2017

Під час конкурсу «Природа і фантазія» гімназисти з любов’ю  та кмітливістю  виготовили   з природного матеріалу: бісеру, паперу, тканини, ниток, ягід рослин  експонати. Переможці відзначені Грамотами та цінними подарунками.

24/02/2017

Міжнародний день рідної мови гімназисти, освітяни та батьки гімназистів  ЛУГГ ім. Олени Степанів відзначили Урочистою академією. Гімназисти 3(7)-Б класу разом з виховником Надією Гайдучок підготували літературно-музичне свято «Мова – душа народу». Директор гімназії Лариса Василишин вручила нагороди гімназистам та учителям за перемоги у науково-практичних конференціях.

22/02/2017

У Львівському обласному Будинку учителя на Вечорі Пам'яті Героїв Небесної Сотні та В оїнів АТО за участю Спілки письменників України та провідних акторів Львівських театрів були присутні педагог-організатор Юлія Козлюк та учитель української мови та літератури Орися Кунець.

Архів